ADHD-Lisää kissojako, mistä niitä ilmestyy?

 Kyllä lisää kissoja. Tämä ei ollut niin sanotusti oma valinta ainakaan aluksi. 

Olin parisuhteessa henkilön kanssa, jolla oli kolme kissan pentua. Ne oli pelastettu paikasta, jossa oli todella paljon sisäsiittoisia kissoja. 

Kaksi poikaa ja yksi tyttö. Lopulta minun kissani ja hänen kissansa eli yhteensä 5 asuivat saman katon alla. Mielestämme tämä oi järkevintä, koska olimme toistemme luona niin paljon, että aina jommankumman kissat joutuivat olemaan yksin. Päädyimme siihen, että ollaan siis minun asunnollani. Lopulta kun tuli ero kumppanin kanssa, hän ilmoitti ettei aio ottaa kissoja enää kotiinsa sotkemaan. 

Joten minulla oli nyt 5 kissaa ja en todellakaan voinut niitä kaikkia pitää. Tilanne oli aivan uskomaton ja todella inhottava. Kuitenkin päätin että yksi niistä kissoista jää minun luokseni. Kahdelle muulle etsin kodin johon pääsivät yhdessä. 

Kissa joka minulle jäi oli poika "esko", melkosen villitapaus. Ihana rakkautta pursuava villipeto. Leikkisä kun mikä. Kuitenkin hän oli jo aiemmin ottamilleni kissoille liikaa ja annoin eskon sukulaiselleni. Tiesin, että näen Eskoa aina kun haluan, ja hän saa hyvän kodin. Esko on kyllä jäänyt sydämeeni todella ja jos joskus tulisi tilanne, että pitäisi ottaa Esko takaisin tekisin sen kahta kertaa miettimättä. 

Nykyisin Täplä ja Siru ovat paljon avoimempia, kuin alkuun. En usko, että enää olisi ongelmaa, varsinkin kun eskokin on jo about 7-8 vuotias. 

Joten Esko siis asui kanssani ehkä vuoden ja sitten olin taas kahden kissan omistaja.

Kuitenkaan eläinten hamstraaminen ei lopu tähän. Siitä lisää myöhemmin.

Kommentit