ADHD lääkitykset # Medikinet cr

 Olin siis vihdoin saanut aikaiseksi ottaa yhteyttä lääkäriin ja sain ajan. Siellä päädyttiin kokeilemaan medikinet cr 20mg kapseleita. Samalla tavalla itsenäisesti nostin viikkojen aikana annosta ja mielestäni 40mg aamuisin oli sopiva annos. 

Joten tällä hetkellä syön medikinet cr 40mg 1kaps aamuisin. 

En ole huomannut medikinet lääkityksessä oikeastaan muita haittavaikutuksia, kun sen että normaalia kotiruokaa ei tee mieli ollenkaan, ja roskaruoka sekä kaikki herkut menevät sitäkin paremmin. Eli normaali kotiruoka hieman ällöttää, mutta silti sitä kuitenkin syön, koska pakko. Unen saaminen illalla on myös vaikeaa mutta en tiedä johtuuko se siitä, että ehkä lääkkeen vaikutus lakkaa liian aikaisessa vaiheessa.

Sain tämän pitkäaikais lääkkeen lisäksi lyhyt vaikutteisen, en kuitenkaan ole sitä syönyt mutta olen miettinyt pitäisikö sitä kokeilla, että auttaisiko se.

Olen voinut keskittyä asioihin paljon paremmin ja en unohtele asioita niin paljon. En ole niin levoton päivisin mitä aiemmin olen ollut. Impulsiivisuuteen siitä ei ole ollut hyötyä, eikä myöskään siihen että asioiden aloittaminen helpottuisi vapaa-ajalla, jos asia ei ole mielenkiintoinen.

Mutta olen ollut tyytyväinen tähän annostukseen. Voisin ehkä ottaa testiin päivä lääkkeen ja katsoa onko sillä hyötyä iltoihin. 

Kommentit