ADHD-Muuttaminen asunnosta toiseen.

 Ehkä muuttaminen jatkuvasti on myös ADHD oireisille normaalia. Itse olen muuttanut ensimmäisen kerran kotoa pois kun olin 18 vuotias. Tämän jälkeen olen muuttanut yhteensä 13 kertaa. Näistä 3 kertaa olen muuttanut takaisin vanhemmilleni hetkeksi. Aina on toki ollut joku syy miksi olen muuttanut mutta välillä muuttojen väli on lyhyt ja muutoissa saattaa olla impulsiivisuutta mukana. 

1. asunnosta muutin, koska asunnon omistaja menehtyi ja asunto meni myyntiin

2. asunnosta muutin, koska haluttiin silloisen kumppanini kanssa muuttaa yhteen. 

3. asunnossa ehdittiin asua 1kk kunnes piti muuttaa äkillisesti ja muutettiin hetkeksi vanhemmilleni.

4.  vanhemmiltani muutettiin taas kumppanin kanssa yhteen, jossa asuttiin yhdessä ehkä 2-3kk, kunnes erottiin.

5. ostin oman omistus asunnon ja siellä asuin, kunnes erosin ja piti muuttaa karkuun ex kumppaniani.

6. muutin tähän asuntoon työsuhdeasuntona, asuin ehkä 1kk kunnes muutin taas.

7. muutin lähemmäs työtä ja silloista kumppaniani.

8. muutin tässä vaiheessa taas vanhemmilleni hetkeksi koska työ asiat eivät olleet sitä mitä halusin. 

9. puolen vuoden jälkeen muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. asunto oli n.1h matka töistä

10. 3kk ja muutin lähemmäs työpaikkaa.

11. Muutin vanhemmilleni takaisin kun valmistuin. En pystynyt silloisella pakalla elättämään itseäni ja olin todella yksinäinen, en koskaan nähnyt ketään vapaa-ajallani ja olin todella surullinen kokoajan.

12 Minun piti asua vanhemmillani vain muutama kuukausi ennen mökkikautta ja sitten muuttaa omaan asuntooni takaisin. Siellä oli vuokralainen ja jotenkin jämähdin vanhemmilleni. Asuin siellä 1,5vuotta. kunnes sitten sain tarpeekseni ehkä ja muutin omaan asuntooni remontin jälkeen takaisin.

13. muutin takaisin toiselle paikkakunnalle, jossa olin aiemmin opiskellut ja valmistunut. Menin vanhaan työpaikkaani takaisin. Nyt olen tyytyväinen muuten, mutta haluaisin kerrostalon sijaan rivitalo-asunnon. Mutta yritän nyt asua tässä kunnes en enää pysty :D

Kommentit